Hivatkozások jegyzéke
1. A József Attila Könyvtár honlapja http://jakd.hu/hirek/2015/01/ujdonsag_a_gyermekkonyvtarban (2015. 04. 06.)
2. 110/2012. (VI. 4.) Kormányrendelet A Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról, Magyar Közlöny, 2012. 07. 04., 2092-2300.
3. KAMARÁS István, Javítható-e az “erkölcstan vagy hittan” elképzelés? Erkölcsi nevelés és etikaoktatás, Új Pedagógiai Szemle, 2012/4-6, 78-91.
4. Ua .88.
5. STÖCKERT-KOZÁK Annamária, Erkölcstan a pedagógusok szemével, Új Köznevelés, 2013/12, 6-7.
6. GÖNCZÖL Enikő, JAKAB György, Az iskolai erkölcstanoktatás dilemmái: Erkölcsi nevelés és etikaoktatás, Új Pedagógiai Szemle, 2012/ 4-6., 52-55.
7. LÁNYI András, A lelkiismereti döntés felelőssége, Új Köznevelés, 2013/12., 3-4.
8. GÖNCZÖL Enikő, JAKAB György, i. m., 54-55.
9. SZEKSZÁRDI Júlia, Erkölcstan(ítás) a gyakorlatban, Modern Iskola, 2013/5. 34.
10. GÖNCZÖL Enikő, JAKAB György, i. m., 53.
11. WINDISCH Judit, Talány, miért ejti a kormány az erkölcstant, http://vs.hu/kozelet/osszes/talany-miert-ejti-a-kormany-az-erkolcstant-1229 (2015. 04. 16.)
12. RANSCHBURG Jenő, Szeretet, erkölcs, autonómia, Bp., Okker, 1998, 145-150.
13. COLE, Michael, Fejlődéslélektan, Bp., Osiris, 2003, 538-542.
14. Ua., 540- 548., 643.
15. STEKLÁCS János, Az olvasás kis kézikönyve szülőknek, pedagógusoknak: A funkcionális analfabétizmustól az olvasási stratégiákig, Bp., OKKER, 2009, 27.
16. ARATÓ László, Olvasóvá nevelés és irodalomtanítás = G. P., Kié az olvasás? Tanulmányok az olvasóvá nevelésről, Bp., Magyar Olvasótársaság, 2014, 97.
17. NAGY Attila, Olvasásfejlesztés, könyvtárhasználat – kritikus gondolkodás, Bp., Osiris, 2001, 19-20.
18. GOMBOS Péter, Dobj el mindent….és olvass!, Bp., Pont, 2013, 7.
19. NAGY Attila, PÉTERFI Rita, Olvasás, könyvtár- és számítógép-használat: Gyorsjelentés a TÁRKI és az OSZK 2005-ös vizsgálatáról, Könyvtári Figyelő. 2006/1., 31–45.
20. GOMBOS Péter, i. m., 12.
21. ARATÓ László, i. m.., 93-105.
22. POMPOR Zoltán, Közös szenvedélyünk az olvasás = G. P., Kié az olvasás? Tanulmányok az olvasóvá nevelésről, Bp., Magyar Olvasótársaság, 2014, 9-17.
23. BOLDIZSÁR Ildikó, A foci és a hétfejű sárkány = F. D. GY., Kiből lesz az olvasó? Ötletek, módszerek szülőknek, pedagógusoknak, Bp., Animus, 2006, 15-25.
24. MÉREI Ferenc, V. BINÉT Ágnes, Gyermeklélektan, Bp, Medicina, 2006, 248-250.
25. FENYŐ D. György, Közös olvasmányok listája = G. P., Kié az olvasás? Tanulmányok az olvasóvá nevelésről, Bp., Magyar Olvasótársaság, 2014, 79-92.
26. NAGY Attila, Mi lesz veled, olvasó? = K. G., Gyermekirodalom, Bp., Helikon, 1999, 273.
27. BENCZIK Vilmos, Az olvasás alkonya? = SZ. I., Olvasni jó!, Bp., Pont, 2009, 7-14.
28. BOCSÁK Veronika, BENKŐ Zsuzsanna, HÖLGYESI Györgyi, Olvass nekem!, Bp., Trezor, 1995, 9-14.
29. VEKERDY Tamás, A meséléstől az olvasásig = SZ. I., Az olvasás védelmében, Bp., Pont, 2010, 27-39.
30. EIGNER Judit, A jövő esélyei = N. A., Olvasásfejlesztés iskolában és könyvtárban, Sárospatak, Városi Könyvtár, 1999, 88.
31. Ua., 82.
32. 110/2012. (VI. 4.) Kormányrendelet A Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról, i. m., 2113-2132., 2266-2277.
33. FISHER, Robert, Hogyan tanítsunk értékeket?, Új Pedagógiai Szemle, 2012/4-6., 111.
34. U.a., 111-122.
35. LIPÓCZINÉ CSABAI Sarolta, Olvassuk együtt! = K. G., Gyermekirodalom, Bp., Helikon, 1999, 298.
36. TOLNAI Mária, Játsszunk az irodalommal! = K. G., Gyermekirodalom, Bp., Helikon, 1999, 307.
37. GABNAI Katalin, Drámajátékok – Bevezetés a drámapedagógiába, Bp., Helikon, 2008, 9-13.
38. BAJI-GÁL Ferencné, ELEK Éva, NAGYNÉ TÓTH Tünde, Drámapedagógia alkalmazása, Debrecen, Pedellus, 2005, 8.
39. RÉVÉSZ Emese, Én-képek (10-16 éves korig), Kaméleon Könyvközösség – Katalógus, 2014/2015.
40. DEMETER LÁZÁR Katalin, Játszótárs 2., Szentendre, Geobook, 86.
41. 110/2012. (VI. 4.) Kormányrendelet A Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmazásáról, i. m, 2173.
42. SANDERS, Chris (rendező, 2010.), Így neveld a sárkányodat: animációs film, Dream Works Animation, USA, ’16-’19